Engelsk er det absolut mest benyttede fremmedsprog i Danmark, og derfor har vi hos Virksomhedsskolen et stort udvalg af kurser i engelsk, som imødekommer forskellige sproglige og branchemæssige behov.

london

Formål med et sprogkursus i engelsk

• at øge deltagernes talefærdighed på engelsk
  • at skabe realistiske kommunikationssituationer i undervisningen f.eks. gennem rollespil, situations dialoger etc.
  • at gøre deltagerne bevidste om de muligheder, de selv har for at holde erhvervede sprogfærdigheder vedlige

Målgruppe for sprogkurset

Se målgrupper ved de enkelte engelsk-kurser for private der ønsker at tale almindelig engelsk. Målrettede kurser til professionelle der skal bruge Business engelsk eller Cambridge English og også til specifikke erhvervsbehov, som f.eks. Bank engelsk,  engelsk til mennesker der arbejder med Eksport og marketing, Forhandlingsteknik, Forsikring, Jura, med Pharmaceutical English, Teknisk engelsk eller Regnskab. Vi har kurser der er målrettet mennesker der arbejder med Skriftlig kommunikation eller primært har brug for at tale engelsk over telefonen.

Vi tilbyder også ‘Special Purpose English’ og kurser der er sammensat til mennesker der skal udstationeres.

English på fast track eller brush-up er også muligheder.

Indhold på sprogkurset

Mundtlige interaktion mellem lærer og elev(er) i realistiske samtalesituationer
    Vi tilstræber bredde i gloseindlæringen gennem et engagerende og alsidigt tekstvalg.

Hvad får man ud af et sprogkursus i engelsk?

Når man deltager i et sprogkursus hos os er det vigtigt, at man får en god ballast med herfra, og bliver i stand til i langt højere grad at kunne begå sig på engelsk. Vi går meget op i den individuelle læring, og fokuserer på at hver enkelt deltager får åbnet op for mest muligt potentiale. Nøglen hertil er god og interaktiv undervisning, som vi har mange års erfaring med, gennem vores mange sprogkurser i engelsk.

Tid/ Varighed

Kursusmodul er typisk på 30 til 45 lektioner, to-tre lektioner pr. mødegang en eller flere gange ugentligt
    På engelsk tilbyder Virksomhedsskolen også individuelle undervisningsforløb, Blended learning og Online kurser.

Sted

Hos Virksomhedsskolen, Vesterbrogade 37, København V samt hos virksomheder over hele landet efter aftale