parisFormål med sprogkurset i fransk

• at øge deltagernes talefærdighed på fransk og særligt i forhold til jobrelateret fransk
  • at skabe realistiske kommunikations-situationer i undervisningen f.eks. via rollespil, situations-dialoger og så videre
  • at give deltagerne sproglig selvtillid på fransk

Målgruppe for kurset
Medarbejdere i den private og offentlige sektor, der har behov for at modtage en effektiv og målrettet franskundervisning på små hold eller som målrettede enetimer.
Tilrettelæggelse af undervisningen på det rigtige niveau sker på baggrund af en sprogtest inden kursusstart.

Indhold på sprogkurset
    Se i menuen til venstre hvilke forskellige fransk-kurser vi tilbyder. Indholdet vil variere afhængigt af om vi træner Almindeligt sprog, Business fransk, som yderligere er differentieret til Eksport og marketing på fransk, Forhandlingsteknik, Forsikring og Jura.

Hvad kan jeg forvente at få ud af et sprogkursus i fransk?
    Når du har deltaget i et sprogkursus i fransk hos os er det vigtigt, at du går herfra med et udbytte, og bliver i stand til at begå dig på fransk. Vi går utroligt meget op i individuel læring, og har fokus på at hver eneste deltager får åbnet op for det størst mulige potentiale. Nøglen er god og spændende undervisning, som vi har mangeårig erfaring med, gennem vores forskellige sprogkurser i fransk

Alle kurser for professionelle varetages af Virksomhedsskolens erfarne, indfødte instruktører som har speciale i jobrelateret fransk.

Vi tilbyder lukket firmahold eller enetimer som holdes efter aftale.

Vores åbne grundkursus i fransk består af 20 lektioner, 2 lektioner á 45 minutter pr. mødegang over 10 uger.

Åbent kursus foregår på Virksomhedsskolen eller online.
    Lukket firmahold eller enetimer afholdes i jeres eller vores lokaler efter aftale.