Virksomhedsskolen tilbyder kurser inden for sprog og personlig udvikling, Vi har afdelinger i København og i Århus og underviser i dag over hele Skandinavien med vores faste instruktører. I resten af Europa har vi en stab af "Flying Teachers" som kan levere crash-kurser og Blended Learning i sprog og personlig udvikling.

Vi tilbyder online undervisning i alle sprog, enetimer eller firmahold.

Hos os er undervisning og sprogkurser ikke en standardvare, men derimod et målrettet produkt, der bliver tilpasset  den enkelte virksomhed eller institution. Vi ser det derfor som en nødvendighed at forstå vores kunders verden for at kunne imødekomme behovene og sikre at undervisningen i sidste ende bliver lønsom for vores kunder. Virksomhedsskolen tilbyder også oversættelse inden for alle sprog.

Virksomhedsskolen blev etableret i 1978 og har været i fortsat vækst siden da og har i dag mere end 95 instruktører ansat.

NYHED - Nyt kursus i Forsikringsengelsk.

Har du eller dine medarbejdere brug for at styrke jeres kompetencer på engelsk inden for forsikring?

På kurset forsikringsengelsk lærer du et forsikringsfagligt business engelsk, og får styr på alle relevante nøglegloser, så du er klar til møder, præsentationer og forhandlinger.

Se mere her: Forsikringsengelsk online

Vores referencer