Sprogkurser hos Virksomhedsskolen

Virksomhedskolen har arbejdet med sprogtræning og –kurser i erhvervslivet og den offentlige sektor i mere end 30 år med overbevisende resultater. Vi har gennem årene opbygget et effektivt læringssystem, som bygger på en grundig screening af kursisternes sprogniveauer og træningsbehov, og nogle kompetente og lydhøre lærerkræfter som bakkes op af en supereffektiv kursusadministration, som sørger for at alt klapper hver gang. Vi har mange instruktører og stor kapacitet. Vores instruktører har naturligvis en relevant videregående sproguddannelse bag sig, så vores sprogkurser er på højeste niveau.

Som kursist på vores sprogkurser skal du derfor blot kontakte os og angive hvad du går efter, så tager vi os af resten og fremlægger på få dage et nøglefærdigt kursusoplæg til din beslutning og afgørelse. Vi måler naturligvis kursisternes progression i form af en sluttest og sørger også for slutevaluering og kursusbeviser til alle deltagere på det specifikke kursus.

Søger du sprogkurser?
Vil du høre mere om vores sprogkurser til virksomheder eller private, så kontakt os herunder eller giv os et kald

sprogkurser