Special Purpose English

Finance, legal, technical administration

Målgruppe
Kurset henvender sig til alle, der ønsker at arbejde med jobfagligt engelsk inden for finance, legal og technical administration language. Konceptet er, at du skal brænde igennem med samme faglighed på engelsk som på dansk efter kurset.

- at give deltagerne nogle sproglige kompetencer inden for disse fagområder
- at give deltagerne rig lejlighed til at praktisere disse færdigheder på klassen

Indhold
Der arbejdes med aktuelle og fagrelaterede tekster og cases tilpasset holdets niveau. Der lægges op til selvstændige oplæg, debatter, diskussioner på klassen. Der følges op med rollespil og situationsdialoger fra jobbet for at komme så tæt på deltagernes virkelighed som muligt.

Varighed
Kurset strækker sig over 30 eller 40 lektioner med 2-3 ugentlige lektioner.

Tider for lukket firmahold eller enetimer afholdes efter aftale.

Lokation
Lukket firmahold eller enetimer afholdes i jeres eller vores lokaler efter aftale. Kan også afholdes som et online kursus.