Fransk

Hvad får ud man ud af et sprogkursus i fransk?

Når du har deltaget i et sprogkursus i fransk hos os er det vigtigt, at du går herfra med et udbytte, og bliver i stand til at begå dig på fransk. Vi går utroligt meget op i individuel læring, og har fokus på at hver eneste deltager får åbnet op for det størst mulige potentiale. Nøglen er god og spændende undervisning, som vi har mangeårig erfaring med, gennem vores forskellige sprogkurser i fransk

Sprogkursets indhold

Vi taler på fransk lige fra begyndelsen og arbejder med moderne, let forståelige tekster, der stimulerer deltageren til at udtrykke sig på fransk. Samtale, diskussion og rollespil med underviseren og mellem eleverne anvendes for at fremme den mundtlige sprogfærdighed mest muligt. Fransk grammatik- og udtaleregler bliver gennemgået og vi vil træne intenst i at forøge det aktive ordforråd. Vi vil også arbejde med passiv forståelse af talt og skrevet fransk gennem bl.a. lytteøvelser og læsetest.

Fransk sprogkursus_Virksomhedsskolen

Kurser i Fransk

Fransk

Generelt fransk – åbent kursus

Kurset henvender sig til medarbejdere i den private og offentlige sektor, der har behov for at modtage en effektiv og målrettet franskundervisning.