Virksomhedsskolen

Kursus i personlig udvikling

Vi har nu igennem mere end 15 år udbudt en bred vifte af kurser i personlig udvikling lige fra præsentationsteknik til kurser i stress og livskvalitet. Vi har primær fokus på, at vores kursister hver gang får et konkret udbytte af disse kurser i form af nogle brugbare værktøjer, som de umiddelbart derefter kan anvende på deres job og i dagliglivet.

Vi går i en tæt dialog med vores kunder og på firmaholdene tilpasser og skræddersyr vi naturligvis kursusindholdet til de aktuelle behov.

Vi har særlige instruktører til at undervise på disse kurser. De har typisk en videregående uddannelse fra CBS/KUA eller tilsvarende og relevant erfaring fra jobs inden for personaletræning og uddannelse.

Vores kurser i personlig udvikling kan afholdes både på dansk og engelsk.

Mennesker der sidder om et bord med en person, der står op og giver en præsentation

Kurser i personlig udvikling

Stress og livskvalitet

Kursets formål er at udstyre deltagerne med effektive metoder til at håndtere stress og forbedre deres livskvalitet.

Præsentationsteknik_kursus_Virksomhedsskolen

Præsentationsteknik

Kurset henvender sig til enhver, som ønsker at styrke sin formidlingsevne og gennemslagskraft i forbindelse med præsentationsforløb, såvel internt som eksternt.

Plan i eget arbejde_kursus_Virksomhedsskolen

Plan i eget arbejde

På dette kursus får du værktøjer som vil gøre det muligt for dig at skabe mere overblik over hverdagens mange krav på jobbet.

Mødeledelse_kursus_Virksomhedsskolen

Mødeledelse

Få styr på mødet og undgå ineffektive møder

Kursus i notat- og referatteknik_Virksomhedsskolen

Kursus i facilitering

Formålet med dette kursus at give kursusdeltagerne nogle relevante forudsætninger og værktøjer for at kunne facilitere processer på en måde, der skaber værdi for arbejdspladsen.

Konflikthåndtering_kursus_Virksomhedsskolen

Konflikthåndtering

Kurset henvender sig til ledere og medarbejdere i den offentlige og private sektor, som ønsker træning og indsigt i potentielt konfliktskabende situationer.

Forhandlingsteknik_kursus_Virksomhedsskolen

Forhandlingsteknik

Kurset henvender sig alle, der ønsker at forberede og gennemføre forhandlinger mere professionelt og med bedre resultater.

Forandringsledelse

På kurset bliver du udstyret med værktøjer til at planlægge og gennemføre forandringer.

Assertionstræning_kursus_Virksomhedsskolen

Assertionstræning

Assertiv kommunikation – styrket selvtillid og gennemslagskraft