Dansk for udlændinge

Kurset henvender sig til alle, der ønsker hurtigt at lære dansk i en lille effektiv gruppe. Alle deltagere testes inden kursusstart, så indplacering på det rigtige niveau kan sikres. Kursusindhold vil blive tilpasset 100% jeres behov og ønsker.

• at lære deltagerne mundtligt dansk på den kortest mulige tid
  • at udvikle hver enkelt deltager mest muligt rent sprogligt
  • at give deltagerne sproglig selvtillid på dansk

Vi taler dansk lige fra begyndelsen og arbejder med relevante, let forståelige tekster, der stimulerer deltageren til at udtrykke sig på dansk. Samtale, diskussion og rollespil anvendes for at fremme den mundtlige sprogfærdighed mest muligt. Grammatik- og udtaleregler bliver gennemgået og der trænes intenst i at forøge det aktive ordforråd. Vi arbejder også med passiv forståelse af talt og skrevet dansk gennem lytteøvelser og læsetest.Dansk kultur og mentalitet inddrages som en naturlig del af undervisningen.

Alle vores instruktører har en uddannelse i dansk som andetsprog og er vant til at undervise udlændinge fra hele verden i dansk.

Tid
Åbent kursus: Kurset består af 20 lektioner a 45 minutter, der undervises 2 lektioner pr. mødegang, i alt 10 mødegange.

Vælg mellem:

• Elementary niveau:
    Mandage: kl.09:00-10:30 eller kl. 16.00-17.30

• Intermediate niveau:
    Tirsdage: kl.09:00-10:30 eller kl. 16.00-17.30

• Advanced niveau:
    Torsdage: kl.09:00-10:30 eller kl. 16.00-17.30

Vi tilbyder både undervisning online og ved fremmøde på Virksomhedsskolen, Vesterbrogade 37, 1620 København V.
Ved tilmelding venligst informer om du ønsker undervisning online eller ved fremmøde.

Åbent kursus, pr. deltager kr. 4.500,- inkl. undervisningsmaterialer men ekskl. moms.